شرایط لازم جهت تعویض دستگاه معیوب اپل با نو :

  1. دستگاه اپل شما نباید تعمیر یا دستکاری شده باشد. برای مثال ایفون معیوب شما نباید تا به حال توسط تعمیرکار دستخورده باشد. (صرفا” باز و بست تنها مشکلی ندارد)؛ دستگاه های تعمیر شده و باز شده، توسط کارشناسان اپل به راحتی تشخیص داده میشوند و مرجوع شده و ریجکت میشوند.

2. دستگاه های قدیمی معمولا بیش از سه سال، شامل خدمات تعویض نخواهند بود. برای اطمینان از این موضوع باید از طریق لینک زیر در خود وب سایت اپل تاریخ گارانتی و خدمات پشتیبانی محصول را چک کنید(البته باز هم ممکن است راهی باشد، بنابراین قبل از اخذ هر گونه تصمیم دیگر با ما مشورت کنید):

برای ارسال دستگاه اپل معیوب شما نیازی به جعبه ، فاکتور و سایر متعلقات دستگاه نیازی نیست.

مدت زمان انجام ارسال و دریافت از اپل استور بین 15 تا 20 روز کاری میباشد.

برای اطلاع از هزینه و کارمزد ارسال به اپل استور لطفا با شماره تلفن پشتیبانی اپل سنتر امپراطور تماس بگیرید:

02166712303

نکته : اگر کالای شما دچار آسیب های فیزیکی از جمله شکستگی و آبخوردگی و از این قبیل میباشد، از گارانتی اپل خارج است و البته خدمات تعویض و تعمیر را در مقابل دریافت هزینه انجام خواهد داد که این مبلغ به کارمزد ارسال کالا اضافه خواهد شد و فاکتور رسمی خود اپل به کاربر تحویل خواهد شد.(که البته از بسیاری از هزینه های تعمیرات داخلی مقرون بصرفه تر است)

نکته : اپل ایدی و پسورد دستگاه باید موجود باشد و یا از روی دستگاه پاک شده باشد.

برای ارسال دستگاه اپل معیوب شما نیازی به جعبه ، فاکتور و سایر متعلقات دستگاه نیازی نیست.

تذکر: مسئولیت اطلاعات و محتویات داخل گوشی شما به عهده خود شما میباشد و از بین خواهد رفت و در صورت نداشتن بکاپ یا مقدور نبودن گرفتن بکاپ، اطلاعات شما برای همیشه از بین خواهد رفت و قابل بازگرداندن و بازیابی از هیچ راهی نخواهد بود.

قبل از هر اقدام و تصمیم گیری لطفا با کارشناسان اپل سنتر تماس حاصل فرمایید و فقط مشاوره رایگان بگیرید، حتی اگر قصد دریافت خدمات از این مجموعه را ندارید!

02166713560

اگر دستگاه اپل معیوب شما شامل شرایط تعویض و ارسال به اپل نمیباشد و نیاز به تعمیر ایفون یا اپل واچ و یا ایپد و یا مک بوک خود دارید میتوانید به اپل سنتر مراجعه فرمایید و یا با ما تماس بگیرید و از خدمات غیر حضوری بهرمند شوید.